reklama

Priebeh oslavy - časť I.

Ahoj Deni, posielam Ti sľúbenú správu zo sobotňajšieho večera – z oslavy narodenín:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

takže po Tvojom odchode sa začali diať veci!!! Janka s Dankou zistili, že kontrola (to ako Ty) odišla, a začali objednávať jednu tequilu za druhou a to nielen pre náš stôl,  ale aj pre vedľajší pri ringu. Normálne ma nútili stále s nimi piť - pritom mi to vôbec nechutilo a nechcel som. Mne alkohol vôbec nechutí!!

Obrázok blogu


O 1.00 hod. bol ženský striptíz, chuderku tak vypískali, že sa nestihla ani vyzliecť a zbalila sa a nasratá (pardon za výraz, ale hodí sa) odišla rýchlo preč. Biletári začali po babách škaredo pozerať, ale kočky ich uplatili ďaľšími tequilami a úsmevom číslo 5. Normálne som okolo 2.00 hod. postrehol, že už v bare nemali tequilu, tak poslali niekoho rýchlo kúpiť niekam do Tesca....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ale zábava len začínala - baby začali tancovať v ringu, najprv len tak slušne, ale postupne začali vytláčať slabšie jedince von z ringu, aby si spravili viac miesta, to už ich zaregistroval aj DJ a začal ich povzbudovať na striptízik!!! no najprv to odpálili jemným spoločným tanečkom, ale užuž sa chystali odhaliť, ale urobili sme tomu koniec, rýchlo sme sa nahrnuli do ringu a zabránili sme....


Nevieš si predstaviť tie nadávky čo sme si vypočuli - to bola sila!!! Ja slušný chlapec z dediny, som niektoré ešte doteraz nepočul a myslím, že by som mal ísť do kostola...pán farár v Stupave bude žasnúť až mu ich budem vsetky menovať.... :-(  myslím že mi po mojej návšteve zakáže vstup do kostola...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Trošku sa ukľudnili až po dvojitých tequilách a keď zbadali pri toaletách stáť 2 mladých chlapcov, asi 17-ročných, tajomne na seba žmurkli a vyrazili na lov, chlapci jak boli sklesnutí - tak rýchlo ožili a nechápali aké šťastie sa na nich usmialo. Chlapci povyberali posledné peniažky a zložili sa kočkám po Vinei a ponúkli ich cigaretami značkami "Petra", na čo kočky reagovali pohŕdavými poznámkami a neslušnými nadávkami a nechali fešákov vyviesť biletármi...pri odchode im ešte ukázali vztýčený prostredník a vrátili sa k nášmu stolu. Tu ich napadla spásonosná myšlienka, že tancovať sa dá aj na stole, fííííííha good idea - takže v tom "triezvom stave" sa vytrepali na stôl, pričom najprv rozkopali poháre a fľaše, ktoré im tam zavadzali, (to si nevidela koľko soli a skla po nich zostalo na zemi), mňa potešil biletár, ktorý mi doniesol metlu a lopatku, že mám to po nich pozametať!! rýchlo som zametal, pretože som sa ponáhľal asistovať všetkým čo boli pri stole, pretože kočky si našli zábavku - skúšali ako sa padá zo stola a všetci okolo ich mali chytať, aby si nerozbili hlavu. To bola iná sranda - vieš ako rýchlo padá opitý človek na zem zo stola, no mali sme čo robiť, aby sme ich chytili, pri ich tanečných kreáciách to bol dosť velký problém.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ked som raz zachytil neviem či Janku alebo Danku, náhodou sa mi podarilo dotknúť sa zakázaného ovocia, a tá facka čo mi pristala na tvári - to bola rana, ešte včera večer som tam mal otlačku ruky. (doma som povedal že mi treskol opitý biletár, keď som išiel okolo neho v nevhodnú chvíľu). Po polhodine takéhoto tancovania, si kočky všimli, že sa pomaly vyprázdňuje klub a začali sa zberať domov, samozrejme, že si na cestu objednali flašu tequily a dva celé citróny, pod hrozbou násilia ma donútili im pomôct s vypitím, ešte dnes mi je z toho zle a pijem bylinkové čaje, aby sa mi dal žalúdok do poriadku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Sranda bola, keď chceli nastúpiť do taxíka – samozrejme, že chceli nastúpiť obidve naraz, ale jednými dverami...tak som vybral desaťkorunu že im hodím, ale Janka vyhlásila, že je oslávenec a že ide prvá a bolo rozhodnuté, taxikár sa najprv cukal, že opité ženy nevozí, ale prachy ho presvedčili, ale musel som sľúbiť, že keď niekomu bude zle, že to umyjem. Len čo sme opustili priestory klubu, kočky v aute zaspali a začali pochrapkávat - taxikár naštvaný normálne radšej pridal na hlasitosti rádia, lebo ho to rušilo pri šoférovaní...Zaujimavé bolo vystupovanie z auta - najprv som to skúšal sám, ale Danka mi hovori, že zostáva spať v tomto aute, že mám smolu, nakoniec za asistencie šoféra sa mi to podarilo, stálo ma to, ale ďaľšie prachy navyše....bolo to zaujímavé pozorovať 40kg šoféra, ako sa snaží mi pomáhať vyprostovať kočky z auta....dostať ich do bytu už nebol problém.

Je možné, že tam spinkajú ešte teraz.

Takže to je tak v skratke všetko, dúfam že som na niečo podstatné nezabudol, to by ma mrzelo.

Andy

Andrej Lachkovič

Andrej Lachkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budeme sa čítať....:o) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu