reklama

Tvoj strach

Bol som tu, cítiš tú vôňu? LEN PRE TEBA

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neveríš tomu?

bol som ďaleko

Verím

a predsa blízko

Hľadíme na seba

oči sa kdesi stretli

ten pohľad anjela

cítim to teplo

to teplo sa rozlieva

Bojím sa

Ťa dotknúť

máš spálené prsty

rosa ich prebudila

Bojím sa

Ti veriť. Ale veď si

už uverila Ale veď si

oči už zatvorila

Ale veď si

pery moje oživila

Ale veď si

ľadovú kryhu slzami roztopila

Ale veď si

šťastie už pocítila Ale veď si

všetky chmáry odplašila

Vraj si aj svoje srdce

stratila?

Mám ho

Ja

Trasie a chveje sa

Úsmev

Vezmi si moje...

Andrej Lachkovič

Andrej Lachkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budeme sa čítať....:o) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu