reklama

Priebeh oslavy - časť II., oprava...

Hlboko sa všetkým zúčastneným ospravedlňujem!!! Naozaj to prebiehalo všetko úplne inak, tú správu som mal pôvodne poslať inej partii ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takže bolo to takto, už naozaj po pravde:
Deni po Tvojom odchode, všetci zostali total zarazení a smutní, že si odišla! Janka s Dankou sa úplne uzavreli do seba, nechceli s nami vôbec komunikovať dokonca ani smskovať. Dokonca som nahovoril 2 slušných mladých perspektívnych feši, aby ich nejako rozveselili, pobavili, nech majú kočky radosť a nič!!! poslali ich slušnou formou do pekiel, a tým pádom som vyhodil do vzduchu 500 korún, čo ma chlapci stáli, povedali že zadarmo to robiť nebudú.... Najhoršie bolo, že kočky odmietali aj piť alkohol, dokonca neskôr aj nealko, tým pádom sa na stole hromadili poháre s tequilou, ktoré nemal kto konzumovať....Ja som slušne vychovaný chalanisko, mňa doma učili, že všetko na stole sa má zjesť a vypiť, aby sa to nepokazilo a nevyhodilo, takže som sa podujal tie malé poháriky zlikvidovať, prestav si, že ma nútili k tomu alkoholu dávat si citrón a soľ, sú normálne???

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Zaujimavé bolo aj to, že kočky nechceli ani tancovať, a to som chodil nonstop za DJ, aby im hral ich obľúbené pesničky, keď som bol za ním už asi 10krát, poslal ma do.... nepoznám to slovo, takže ho nenapíšem....Zato ja som tancoval ako ďábel, s každým kto chcel.....(biletári mi odkázali po dievčatach, nech už nabudúce radšej nechodím...., a stále neviem prečo??) myslím, že s biletárom som netancoval, alebo hej? Sakra ja som mal super náladu a pritom som videl, že dievčatá sú nejaké smutné, samé sedia pri stole a hádzali na mňa smutné psie oči, tak som sa rozhodol, že ich rozveselím, vypýtal som si mikrofón a chcel som im niečo zaspievať, to bolo asi najhoršie čo sa mi mohlo podariť, priznávam, že bol som trochu opitý, ako každý po zopár tequilách, ale spievať viem (v sprche a aute to stále trénujem), no výsledok bol, že ma total celý klub vypískal a už ma nechceli ani za barom obslúžit.... tak som radšej dopil tie tequily na našom a takisto na vedľajšom stole - susedia boli tancovať, tak mali smolu....

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Takisto sa priznávam, že som kočky nútil fajčiť, najprv cigarety a potom ešte cigary, oni pritom vôbec nevedia fajčiť, ako som to mohol vedieť, ved sú už veľké, nie? Takisto to tancovanie na stole je moja vina, chcel som len dievčatám ukázať ako sa tancuje kankán, trochu mi to nevyšlo, jednej pomalej čašníčke, čo obdivovala môj tanečný štýl som rozbil hlavu - pohárom do ktorého som kopol, môžem za to, že je nešikovná???? Dievčatá sú zlaté, zaplatili za mňa tie rozbité poháre.... ja im to určite vrátim, už som sa prihlásil na brigádu do Billy, budem po večeroch dokladať tovar, aby som im to celé nejako splatil postupne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


K tomu nášmu odchodu: naozaj som kočkám vďačný a ich mená budú moje deti a moja rodina vyslovovať len s úctou a vďakou, pretože tak pekne sa o mňa postarali, no krása....
Kedže taxikár nas nechcel zobrať, ked som mu označkoval zadné dvere, vybavili mi exkluzívne priestory kufra za príplatok, kde som mal dostatok miesta. Ochotne ma odviezli k môjmu bratovi, kde som mal vybavené prenocovanie, ale problém bol v tom, že bratovi sa nepozdával môj stav, tak ma poslal do ....domov.


Dievčatká ma znovu naložili do taxíka (som im strašne vďačný za ich ochotu a starostlivosť a trpezlivosť - neviem ako im to vynahradím), už som si zvykol aj na ten kufor, trošku som si tam aj zdriemol, akurát, že som cítil na sebe nejaký smrad, niekto ma v klube musel ogrckať, to sú  dneska ľudia čo???

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Nakoniec ma odviezli do hotela, kde pracujem a kde týmto mojím príchodom som si náležite vylepšil reputáciu u všetkých podriadených, všetci ma uznanlivo potľapkávali po pleciach a postarali sa o mňa, aby som sa mal kde vyspať.

Takže, takto to bolo a ešte raz sa úctivo ospravedlňujem Janke a Danke, za tú predchádzajúcu správu, toto je pravda.

Chcem sa Vám za všetko podakovať, všetko Vám vrátim.
Ďakujem ešte raz.

Andy

Andrej Lachkovič

Andrej Lachkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budeme sa čítať....:o) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaCestovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu